close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איזון אנרגיות בגוף כשיטה טיפולית

אילנה טאפטב ניסן, תשעב25/03/2012

איזון אנרגיות בגוף יכול לסייע במניעת מחלות סרטן, שיטה ייחודית ובלעדית

תגיות:

במרפאה נבדקים במכשיר הבודק את אברי הגוף כולם מצד ימין לשמואל ומתקבלת תוצאת הבדיקה בגרף צבעוני. אנו מאבחנים והטיפול ניתן בדיסק שמע המאזן את האנרגיות בגוף.

משבר נפשי עלול לגרום לירידה ברמת החיוניות של התאים באיבר וברקמות הגוף הקשורים.

כל גידול סרטני נוצר בעקבות ירידה ברמת חיוניות בתאים של אותו איבר בגוף.

ההיווצרות של הגידול יכולה להיגרם מעודף ביטוי רגשי השייך לאותו איבר (ורקמות) לדוגמא בת שביטאה (בבכי) יתר על המידה משבר על אובדן או מחלה של האב יכולה לחלות בסרטן השד בצד הזכרי, צד ימין, שם האנרגיה שלה מנוונת.

האובדן האנרגטי עקב הבעת יתר רגשית יגרום לאובדן אנרגטי ולנוון הרקמות (והאיבר) השייכות לאותו מישור רגשי, כתוצאה מכך יופיע גידול סרטני.

מחמת ביטוי יתר נפשי הפוטנציאל האנרגטי והחשמלי של התאים יורד, על מנת לשרוד נוצר שיכפול שלהם, הגוף יוצר עוד תאים סרטניים שיכולים לשרוד במינימום אנרגיה.

כאן ניכנס לפעולה מנגנון ביולוגי שמטרתו היא הישרדות והישארות בחיים, המנגנון מביא לחלוקה בלתי מבוקרת של תאים שמופיעה כגידול סרטני.

אפשר להבין שגידול סרטני הוא בעצם תהליך הנובע מניוון ונוצר בשביל ההישרדות של הרקמות חסרות האנרגיה.

התאים הסרטניים שורדים בתנאים קשים של חוסר חמצן ואנרגיה ואפשר להבין כי מטרתן לקשר בין סללי הדנ"א הרופפים באזור מחמת חוסר אנרגיה.

לכן חשוב מאוד לכולם לבדוק את האנרגיות בגופם, מומלץ לפחות אחת לחצי שנה. במרפאתנו בודקים ומאבחנים ע"י מכשיר מדויק ומאזנים את האנרגיה עם דיסק שמע בזמן קצר.

הצלחה של 100%, עשרות משפחות כבר נבדקו וקבלו טיפול. האיזון בין היתר יכול להיות מפתח לכל מחלה פיזית ואף נפשית, ברגע שאדם מתאזן פחדים וחרדות נעלמים, מצבו הבריאותי נעשה טוב, ונמנעת מחלה מסוכנת !

המרפאה נמצאת בירושלים רח' המרפא 1, הר חוצבים, מרפאות גלובל קייר.

לקביעת תור: 0544869538---אילנה טאפט --- יש המלצות למעוניינים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה